Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Jumaat, 18 Februari 2011

Solat jenazah si pendusta Saiful



Saiful Bukhari sembahyang mayat 27 Ogos 2008?

Saiful Bukhari Azlan orang yang mendakwa dirinya diliwat oleh ketua umum Parti KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa dia tidak dapat duduk selama dua hari selepas diliwat tanpa rela oleh Anwar Ibrahim pada 26 Ogos 2008 yang lalu [Saiful Bukhari].

Kenyataan ini jelas sekali bercanggah dengan jawapannya di mahkamah pada 10 Mei 2010 ketika ditanya oleh peguam Anwar, Karpal Singh. Karpal bertanya kepada Saiful yang mendakwa diliwat pada 26 Ogos 2008 itu sama ada dia ada menunaikan solat pada 27 ogos 2008?. Saiful menjawab dia ada menunaikan solat Jumaat sehari selepas dia diliwat [M'sian Insider].



Persoalannya di sini, bukankah Saiful memberitahu bahawa dia tidak dapat duduk selama dua hari kerana diliwat tanpa rela. Jadi bagaimanakah dia melakukan solat Jumaat? Adakah Saiful melakukan solat Jumaat tanpa duduk? Bukankah duburnya sakit selama dua hari? Adakah Saiful solat Jumaat sambil menangis dan meraung kerana menahan sakit di duburnya? Atau mungkin saiful melakukan sembahyang mayat pada hari Jumaat itu? Tapi, siapa pula yang meninggal dunia?


"Lepas satu, satu kenyataan Saiful bercanggah. Kes ini memang patut digugurkan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan