Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Rabu, 23 Februari 2011

Pelakon Fitnah bakal kecundang

BOKTI LIWAT SAYFOOL ADALAH FITNAH JELAS!!


FITNAH 2 : TERBUKTI ADALAH KONSPIRASI JAHAT TERHADAP ANWAR

Perbicaraan yang berlangsung hampir seminggu ini saya benar-benar merasai bahawa terbukti segala dakwaan DSAI bahawa wujud konspirasi ke 2 untuk menjatuhkan beliau . Senario perbicaraan yang berkisar terhadap DNA , bahan bukti dan keterangan oleh para doktor termasuk daripada Jabatan Kimia memebrikan gambaran yang nyata bahawa konspirasi jahat ini telah terbongkar .

Boleh dikatakan kes yang sedang dibicarakan tersebut sudah tidak mempunyai asas dan perlu diakhiri dengan pembuangan kes . Bagi saya apa yang berlaku ini adalah satu sagmen yang sangat memalukan negara di mata dunia . Memperlihatkan betapa jelek dan jijiknya politik di Malaysia sehingga sanggup melakukan sesuatu yang benar-benar tidak masuk akal .

Ternyata Saiful Bukhari Azlan adalah seorang pembohong dan pemfitnah . Walaupun pelbagai tindakan yang dilakukan oleh Saiful termasuk melakukan 'sumpah laknat' di Masjid Wilayah pada 15 Ogos 2008 akhirnya dilihat 'sumpah laknat' yang beliau lafazkan telah memakan diri sendiri .

Keterangan yang dibuat oleh para doktor terutama daripada Jabatan Kimia telah menimbulkan keraguan dan kecelaruan terhadap ' skrip ' yang selama ini dicipta khas bagi tujuan menjatuhkan kredibiliti dan integriti DSAI . Seolah-olah 'skrip' yang sama sepertimana tahun 1998 tetapi watak pelakon yang berbeza . Kehebatan para peguam DSAI yang diketuai oleh Karpal Singh telah berjaya menemukan penemuan-penemuan baru yang menjadikan kes tersebut sudah 'tidak masuk akal' .

Walaupun sebelum ini pelbagai usaha yang dilakukan oleh DSAI bagi memastikan kes tersebut dibuang berdasarkan laporan daripada Hospital Pusrawi dan HKL bahawa "tiada berlaku penetrasi terhadap lubang dubur " Saiful , namun mahkamah telah mengambil sikap dengan niat yang jahat menolak segala permohonan DSAI .

Diikuti pula dengan penafian hak DSAI bagi memperolehi segala dokumen dan bahan bukti memberikan asas yang kuat bahawa konspirasi kali ini dibuat dengan cukup berhati-hati dan terancang . Kalau dulu , bekas pemandu DSAI Azizan Abu Bakar tanpa di bawa berjumpa dengan doktor untuk diperiksa dan disahkan berlaku sepertimana tuduhan , kali ini watak Saifool ditonjolkan dengan pengakuan, sumpah termasuk juga dengan pemeriksaan oleh para doktor .

Cubaan untuk mengaitkan DSAI dengan DNA telah mengakibatkan timbulnya kekuatan yang mengeliru , menghairankan , melucukan dan tidak masuk akal . Beberapa penemuan baru yang telah berjaya dicungkil oleh para peguam DSAI seperti pengakuan Ketua unit kemalangan dan kecemasan Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr Khairul Nizam Hassan dlam mahkamah bahawa Saiful telah membersihkan diri sebelum hadir ke HKL untuk diperiksa oleh doktor pada 28 Jun 2008. Sedangkan sebelum itu Saiful menegaskan bahawa beliau tidak mandi selama 2 hari sebelum ke hospital untuk diperiksa dan dapat menyimpan bukti.

Kesilapan teknikal yang dilakukan oleh Dr Siew Sheue Feng iaitu doktor yang bertugas pada hari tersebut tidak melengkapi borang pro forma dengan baik . Dan tercatat di dalam borang pro forma tersebut ialah " Doktor berkenaan menyatakan dalam borang tersebut bahawa pengadu dalam kes ini – Mohd Saiful Bukhari Azlan – hanya terlibat dalam "cubaan liwat" dan "cubaan seks oral."" .

Ahli kimia dan pakar DNA Dr Seah Lay Hong juga mengakui beliau tidak mengikuti piawaian antarabangsa yang ditetapkan oleh International Society of Forensic Genetics ketika menyediakan laporan berhubung ujian DNA pada perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Diikuti pula dengan kenyataan yang di buat oleh Dr Seah Lay Hong bahawa beliau memberitahu mahkamah yang DNA telah dijumpai pada kawasan peri anal atau di bahagian luar dubur Saifool dan dijumpai 3 DNA iaitu , DNA Saifool , lelaki Y dan seorang lelaki penyumbang lelaki . Kewujudan DNA saiful sendiri yang diperolehi daripada peri anal Saiful sendiri disamping kewujudan 2 lagi DNA . Satu fakta yang menimbukan kehairanan dan kemuskilan bagaimana DNA Saiful turut ada bersama .

Penemuan DNA pada seluar hitam Saiful dan seluar dalam Saiful di bahagian hadapan membawa persoalan . Kerana Saiful menyatakan beliau melawan dan marah , tetapi keraguan timbul kenapa ada injakulasi oleh Saiful ? Serta diikuti pertikaian terhadap penemuan DNA di sekuar hitam di bahagian zip dan di bahagian hadapan seluar dalam . Sedangkan aktiviti sodomi tersebut belaku di belakang dan seharusnya DNA diperolehi di bahagian cawat seluar dan seluar dalam .

Mahkamah menjadi gempar lagi apabila Dr Seah telah menyatakan “Terdapat kemungkinan DNA yang ditemui pada sample yang diperiksa datangnya daripada 10 orang lelaki,”. Satu kenyataan dan fakta menarik yang bukan sahaja mengegarkan mahkamah tetapi seluruh negara . Bahawa sample DNA yang diambil daripada tubuh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan mungkin membabitkan 10 lelaki , bukan lagi penemuan 3 DNA sepertimana sebelum ini .

Sekali lagi mahkamah tertumpu pula kepada kenyataan Dr. Seah di sesi soal balas oleh para Peguam DSAI menyatakan bahawa dua sampel DNA diambil dari tubuh pengadu, Saiful Bukhari terlebih dahulu sebelum laporan polis dibuat. Sampel berkenaan bertarikh 26 Jun 2008, sedangkan Saiful membuat laporan polis mendakwa dia diliwat pada 28 Jun 2008.

Kronologi yang saya nyatakan di atas adalah membuktikan secara sahih bahawa berlakunya pembohongan serta konspirasi jahat terhadap DSAI . Satu perancangan yang yang cukup tersusun oleh mereka yang tidak bertanggjawab .

Keterlibatan DS Najib Razak daripada awal dalam kes fitnah 2 ini dengan cerita yang tidak logik berkaitan permohonan biasiswa sehinggalah pengakuan Saiful yang beliau telah diliwat 9 kali oleh DSAI . Termasuk juga pertemuan Saiful dengan SAC I Datuk Mohd Rodwan Yusof (yang kini menjawat Ketua Polis Melaka) di Hotel Melia , Jalan Imbi . Beliau juga adalah pegawai yang terlibat dalam kes Fitnah 1 pada tahun 1998 .

Dakwaan bahawa Abdul Gani Patail , Peguam Negara dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan mencipta bukti dalam perbicaraan Anwar 10 tahun lalu, muncul semula dalam satu dokumen mahkamah seorang anggota polis yang telah bersara Mat Zain Ibrahim, yang mengetuai siasatan terhadap insiden "mata lebam" yang membabitkan Anwar pada 1998 dan keyakinan juga melibatkan mereka berdua bagi kes Fitnah 2 ini .

Saya teringat kepada kenyataan Bekas Duta Amerika , John R. Mallot dalam artikelnya di Wall Street Journal pada 19 Julai 2010 menyatakan dengan cukup jelas " mustahil bagi Anwar bagi menang pada perbicaraan itu, lebih-lebih lagi apabila bukti-bukti penting kes itu dinafikan kepada peguamnya. Malah, media-media yang dikuasai kerajaan telah juga menghukumnya dengan mendapati beliau 'bersalah' dalam laporan mereka" ujar beliau .

Malah beliau menyatakan bahawa Datuk Seri Anwar akan dihumbankan ke penjara ! "Malaysia tidak mempunyai sistem juri. Keputusan ditentukan oleh seorang hakim yang dilantik oleh kerajaan yang sama yang mahu Anwar dikeluarkan dari politik,” katanya.

Penginayaan dan kezaliman terhadap DSAI adalah bermotifkan politik semata-mata. Ketakutan DS Najib terhadap DSAI cukup nyata sehingga sanggup bersekongkol untuk membunuh karier politik DSAI . Tidak cukup dengan Fitnah 2 yang sangat mengaibkan DSAI dan keluarga tetapi juga cuba memfitnah DSAI mempunyai kaitan dengan penganas sepertimana yang didedahkan oleh CNN .

Walaupun kes ini sudah tidak mempunyai asas lagi dan wajar dibuang , namun saya masih optimis bahawa DS Najib dan para konspirator akan terus menjalankan agenda mereka , untuk membawa DSAI kembali ke penjara . Ayuh seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kebenaran dan keadilan , KITA BANGUN DAN LAWAN !

UBAH SEKARANG , SELAMATKAN MALAYSIA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan