Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Selasa, 29 Januari 2013

Cikgu Tak Akan Maafkan Hishamudin?


Rumah yang sepatutnya siap 2004 di Taman Sri Lambak sampai sekarang masih gagal untuk siap, pemaju tak pernah ditangkap untuk dibicarakan, Ahli Parlimen Sembrong sebenarnya kamu GAGAL

Sungguh jelek pemandangan yang boleh dilihat setiap kali nak ke sekolah, nampak projek rumah sendiri yang semakin semak samun. Sebahagian yang dah siap tak pernah dapat CF sebenar pula, yang ada CF sementara...porah

KLUANG: Menteri Dalam Negeri dan Sembrong MP Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein telah mendedahkan bahawa calon-calon untuk dua kerusi negeri dan satu kerusi parlimen di kawasan Parlimen Sembrong akan mempertahankan kedudukan mereka dalam pilihan raya umum akan datang.

Beliau berkata bahawa beliau akan bertanding dalam pilihan raya untuk mengekalkan tempat beliau sebagai Sembrong MP, manakala Datuk Hoo Seong Chang dan R. Vidyanathan akan melakukan perkara yang sama untuk Paloh dan Kahang kerusi negeri masing-masing.

"Orang dalam Sembrong tahu bahawa kita telah dilakukan tugas dan perkhidmatan kami denganbaik.(Perasan..Pigidah)

"Mereka harus terus menyokong dan mengundi bagi kami bertiga untuk memberi kita peluang untuk pergi," katanya dalam satu sidang akhbar di sini Sabtu.

Hishammuddin menghadiri bahagian pilihan raya Sembrong penyelarasan mesyuarat di bangunan MCA Paloh.

1 ulasan:

  1. saya pun pelik.....
    tanah kerajaan negeri......pajakan 99 taon
    bawah kejora....kementerian safiee afdal....
    pengerusi kejora ghani othman.....
    parlimen semberong....hishamuddin....
    adun pun ....tah saper nama india mic tu......
    ......pembeli salah beli ker salah pilih...?

    BalasPadam