Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Sabtu, 5 Mac 2011

Yuhaizad optimis pengundi buat perubahan


Hazayani Zakaria

JASIN, 5 Mac: Menjelang hari pengundian esok, calon PAS pada pilihan raya kecil (PRK) Dun Merlimau, Yuhaizad Abdullah membuat rayuan terakhir agar pengundi-pengundi memilih beliau agar dapat membawa suara mereka ke Dun Melaka.

Yuhaizad berkata, beliau optimis pengundi-pengundi akan membuat perubahan di Dun berkenaan.

"Setelah tujuh hari berjumpa dengan seluruh pengundi Dun Merlimau ini harapan saya begitu tinggi hasil reaksi yang diberikan oleh seluruh pengundi.

"Kita begitu yakin pengundi-pengundi Dun Merlimau ini memberi satu kejutan untuk membuat perubahan dalam pilihan raya yang akan berlangsung esok.

"Kita harap supaya pengundi-pengundi kepercayaan kepada saya untuk saya memberikan khidmat terbaik kepada mereka," kata beliau ketika ditemui di program kelab bermotor ARC Melaka di Merlimau Baru, petang tadi (gambar).

Beliau juga mengingatkan pengundi-pengundi agar dapat keluar awal pagi untuk melaksanakan tanggungjawab mereka.

"Saya harap pengundi dapat keluar dengan lebih awal dan tak terlalu tergopoh gapah," katanya.

Beliau juga berkata, kehadiran pihak polis dapat membantu menjaga keselamatan pengundi-pengundi dan sebarang provokasi yang mungkin berlaku.

"Kita yakin keselamatan semua terjamin dengan pasukan polis yang mencukupi dan saya harap pengundi-pengundi dapat membuat pilihan yang bijak," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan