Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Ahad, 20 Mac 2011

Bubar Dun Sarawak Isnin ni


Semboyan Telah Berbunyi..Ayuh!! Blogger Pakatan Rakyat Kita Serang Habis-Habisan..


Taib Mahmud telah pun mengumumkan DUN Sarawak akan dibubarkan Isnin ini.. dan notis mengenainya telah dihantar kepada TYT Negeri Sarawak Tun Abang Muhammad Salahuddin Abang Barieng. Taib Mahmud juga mengumumkan akan bersara selepas pada pilihanraya ini..namun bolehkah mempercayai kata-kata orang tua yang mabuk kuasa ini selama 30 tahun ini..

Bagai sudah dirancang...Najib turun di Sarawak bagi mengumumkan projek kencing rakyat berjumlah RM253juta..dari mana lah duit datang mencurah-curah ni...cilakak punya Be End !!Kalau di tanya kenapa Be End umum projek ketika ini, pasti dijawab seperti skrip dulu-dulu “projek ini sudah lama dirancang, kebetulan terkena tarikh pilihanraya” ha..ha..ha..kau ingat..kami rakyat bahalol macam engkau ke Be End!! Kami rakyat sudah lama makan garam...

Khabar angin juga bertiup kencang kononnya pengundian jatuh pada 16 April. Bagaimanapun masih belum jelas bilakah tarikh penamaan calon dijalankan kerana ia bergantung kepada tempoh berkempen. Difahamkan Be End Sarawak tak mau tempoh berkempen lama dengan alasan akan berlaku suasana tidak tenteram dikalangan rakyat akibat propaganda pembangkang kononnya... atau yang sebenarnya Be End berasa kecut dengan situasi semasa politik di Sarawak yang tidak menyebelahi mereka.

Isu kekayaan Taib Mahmud dan keluarganya menghantui Be End..rata-rata rakyat Sarawak sudah bosan dengan kencing-kencing Be End Sarawak selama ini yang diterajui oleh Taib Mahmud. Kekayaan berbillion ringgit Taib Mahmud dan keluarganya serta isu penyelewengan kuasa bakal menjadi duri dalam daging buat Be End..tetapi memberi kelebihan buat Pakatan Rakyat khasnya media baru iaitu blogger-blogger pro Pakatan Rakyat. Oleh itu...ayuh!! blogger pro Pakatan Rakyat kita serang habis-habisan bagi memastikan Najib, Taib Mahmud dan para soldadunya kecundang pada pilihanraya kali ini..

Sekalung pujian buat Hanif dan Din Binjai..anda berani...teruskan perjuangan!!

Addin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan