Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Rabu, 6 April 2011

Nafsu bawah perut didahulukan

Suker sangat kerja-kerja 'bawah perut'......alahai.....

Tujuan diwujudkan 'VCD lucah' itu, semuanya adalah semata-mata untuk mengaibkan Anwar......untuk memalukan seluruh keluarga dan keturunan Anwar.

Ia juga bertujuan untuk mengalih pandangan rakyat pada segala kelemahan dan kemungkaran Umno/BN selama ini samada di Semenanjung mahupun di Sarawak dan Sabah.

Pada hemat saya, tujuan paling besar adalah untuk mengharu-birukan Pakatan Rakyat supaya momentum serta tumpuan Pakatan untuk menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 (PRU13) menjadi kendur.

Umno/BN juga mengharap Anwar akan sibuk menfailkan saman demi saman......lama kelamaan mereka berharap Anwar akan 'letih' turun naik Mahkamah dan rakyat akan mula naik jemu dan beransur-ansur benci......dengan harapan rakyat akan mula naik sangsi terutama dengan sejumlah wang ringgit yang banyak yang dicurahkan untuk saman mereka.

Mereka sudah lama bertekad mempertahankan Putrajaya dengan apa cara sekalipun......samada secara demokrasi atau apa cara yang paling kotor......menjijikkan.....memalukan.....mengaibkan....memualkan...sudah hilang kata-kata dan perkataan ku lagi.

Mereka sudah hilang pertimbangan.....hilang ke'warasan'.....lupa akan perintah Agama kerana bagi mereka Agama tidak bercampur-aduk.....tidak ada kait mengait dengan politik.

Percayalah......Umno/BN amat berminat dengan kerja-kerja menjaga 'perut' dan 'dibawah perut'. Mereka suka sangat......alahai.....

Mereka lupa walaupun mereka merancang......tetapi Perancangan Allah mengatasi segala2nya.

InsyaAllah segala kerja-kerja busuk lagi jahat ini akan 'backfire' mereka kembali......sudah banyak kedengaran dari cakap-cakap orang totok Umno sendiri....."dah de kerja dan cara lain ke......memalukan bangsa dan merendah2kan Agama sendiri".

al-brangionline:

Sesungguhnya......"Buku Jingga" menghantui mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan