Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Rabu, 15 Februari 2012

Noh Omar bukan pilihan Najib



Selepas skandal Istana Khir Toyo yang menyebabkan beliau tersungkur dari kerusi MB Selangor terkena pukulan maut Pakatan Rakyat, tak ada tokoh dari Selangor yang lebih menonjol dari Noh Omar.

Nampaknya kini sudah ada dua orang pemimpin Umno Selangor yang kena sembelih, Khir Toyo dan Noh Omar...tidak tahu lepas ni siapa.

Beliau disebut bakal menerajui BN Selangor merampas semula kuasa. Sekarang apa dah jadi dengan Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor si Noh Omar ini, beliau kini umpama melukut ditepi gantang, langsung tidak berguna disisi Najib, hampeh.

Sebaliknya kroni Najib ialah Setiausaha Badan Perhubungan Umno Selangor Datuk Seri Mohd Zin Mohamed naik setakuk lagi dan kini dilantik sebagai Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor berkuatkuasa serta-merta.

Setiausaha BN Selangor, Datuk Mohamed Idris Abu Bakar berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak selaku Pengerusi BN Selangor, mengumumkan pelantikan itu pada satu mesyuarat tertutup BN Selangor di Pusat Dagangan Dunia Putra, Khamis lepas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan