Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Jumaat, 6 Januari 2012

Pendaftaran Pelajar PASTI Kawasan Sembrong masih terbuka


Kluang : Pendaftaran Pelajar baru Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) kawasan Sembrong masih lagi terbuka kepada ibu bapa yang berminat untuk menghantar anak mereka ke Pra Sekolah berasaskan Islam.

Segeralah mendaftar di mana-mana cawangan Pasti Kawasan Sembrong terdiri dari PASTI Seri Impian di Taman Seri Impian Kluang, dan PASTI Al-Hikmah di Taman Sri Lambak, Kluang. Tempat agak terhad dan jika permintaan bertambah pihak kami akan menbuat jadual 2 sesi persekolahan di sebelah pagi dan petang.

Kami menyediakan guru yang terlatih, sistem kurikulum Pra Sekolah Islamik terbaik, peperiksaan serentak seluruh negara, modul cepat membaca untuk 4, 5 dan 6 tahun, aktiviti ko-korikulum sukan sehingga peringkat kebangsaan, Buku teks standard dan uniform disediakan.

Lepasan PASTI tidak mempunyai masalah untuk meneruskan pelajaran di mana-mana Sekolah Kebangsaan, Sekolah Agama dan Sekolah Swasta. Malahan respon dari guru darjah satu mengatakan bekas pelajar PASTI sudah mahir membaca, menulis, mengira, menghafal surah pendek dalam Al-Quran dan doa-doa lazim.

Keterangan lanjut sila hubungi Cikgu Sutinah 0137108776 (Pasti Al-Hikmah T6) dan Cikgu Fazilah 0197320993 (PASTI Taman Seri Impian)

PS : Jom Daftar

1 ulasan: