Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Rabu, 1 Ogos 2012

Ramalan malapetaka di Sukan Olimpik 2012 dan Big Ben bakal musnah?

Rancangan Malapetaka Olimpik Kota London 2012? - [Bhg Pertama]

Peperangan yang menaikkan nama mustafa kamal Artartuk sehingga diangkat menjadi ketua negara kata orang satu konspirasi, tentera Greace yang menentang tentera Turki ketika itu memang sudah di jadikan "lauk" untuk mengangkat mustafa kamal artartuk. waris seorang yahudi Dunamah.

Kemudian bila berlangsung perang dingin Amerika dan Russia,konsirasi telah direka-reka untuk menggambarkan bahawa Ameria itu moden, dan berkuasa, cerita karut manusia naik ke bulan telah di ada-adakan.

2001, lebih 10 tahun lepas, 2 buah pesawat terbang rempuh world trade centre di amerika, ramai yang kata itu sudah dirancang awal bagi menghalalkan  peperangan terhadap negara islam ,menghalalkan juga pembunuhan pemimpin negara islam.

Kini 2012, benarkah akan berlaku sekali lagi tragedi yang dirancang?, khabarnya lebih besar dan lebih hebat.

Benarkah acara sukan olimpik di  kota london akan bertukar menjadi tapak  pembunuhan beramai - ramai? perkara ini bukan baru, ianya sudah terdedah lama dulu.


Lihat video dibawah.



Nak tahu lebih lanjut, nantikan pendedahan rancangan pembunuhan beramai-ramai ini, dari masa ke semasa secara bersiri sepanjang minggu ini... Kita harap ini hanya sekadar sebuah teori, kerana kita tak mahu ada tragedi besar seperti ini.

Sesungguhnya Hanya ALLAH mengetahui sesuatu yang akan berlaku, sedangkan mempercayai bulat-bulat ramalan itu boleh membawa kepada Syirik.... Wallaualam.

Bahagian ke 2, Pendedahan yang membawa maut. tunggu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan