Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Isnin, 19 April 2010

Kata-kata aluan dari pengasas


Sekapur Sireh Seulas Pinang

Dari Pengurusan BIOSHOP CORPORATION (Syarikat Bersekutu BIOSIRIH)

5 tahun lalu tatkala Biosirih Cosmetics memperkenalkan produk pertamanya, (sekarang BioTrim) tidak seorang pun termasuk saya, menduga kita mampu hampir 40 barisan barangan Muslim 100% yang mencakupi Kosmetik, Tradisional dan Penambahan Pemakanan.


100 % MUSLIM TERUNGGUL

Sesungguhnya dengan yakin BioSirih boleh diiktiraf sebagai syarikat Muslim TERUNGGUL di Malaysia yang berjaya mewujudkan produk-produk 100% MUSLIM dan telah diterima oleh semua lapisan masyarakat.


PRODUK BERCAKAP

Bersyukur kepada Illahi kerana telah memimpin kita semua untuk mengeluarkan produk-produk yang berkualiti tinggi dan BERKESAN. Dengan berpegang kepada falsafah "Produk Bercakap" inilah barangan BioSirih telah diterima dengan baik sekali dari kalangan pengguna yang terus menerus mengguna produk dan mewar-warkan kepada orang lain.


KURANG KOS IKLAN... LEBIH % UNTUK ANDA

Walaupun BioSirih mengamalkan dasar "IKLAN TERHAD' di media massa namun rata-rata masyarakat pengguna telah mengenali BioSirih malahan telah melampaui sempadan Semenanjung Malaysia termasuk Sabah, Sarawak, Brunei, Singapura, Indonesia dan Thailand. Dengan rasa rendah hati kami bersyukur BioSirih juga telah dikunjungi / dihubungi oleh wakil / usahawan daripada beberapa Negara Asean, Timur Tengah, China dan Eropah untuk mengimpotnya ke negara masing-masing.
Semua ini adalah hasil daripada "Produk Bercakap" dan menawarkan Peratus / keuntungan yang TINGGI kepada usahawan-usahawan BioSirih walaupun kurang dari segi pengiklanan. Kami Percaya 'IKLAN MULUT KE MULUT' itu lebih berkesan dan berjangka panjang daripada iklan cara biasa.


JANGAN SIA-SIAKAN PELUANG...!!!

Nasihat jujur saya untuk anda ialah Janganlah lepaskan Peluang sepanjang hayat ini... Peluang mengguna dan memasarkan produk-produk Halal yang diproses sendiri oleh Muslim 100%. Memurnikan Aqidah dan mengukuhkan ekonomi adalah JIHAD TERBESAR UMMAH SEPANJANG ZAMAN.... Apatah lagi hari ini PENGGUNA SEDANG DAHAGAKAN PRODUK YANG BENAR-BENAR HALAL

TAHNIAH!... bagi yang telah berjaya. Bagi yang masih belum mencapai tahap yang memuaskan anda masih belum terlambat.... Peluang masih secerah dahulu.... Masyarakat pengguna yang sedang kehausan Produk Halal menanti anda! Jangan berhenti menyeru mereka kembali kepada yang Halal dan Baik... Dengan yakin Percayalah yang HALAL DAN BATE ITU HANYA PRODUK YANG DIHASILKAN OLEH GOLONGAN YANG BERSYAHADATH!

Ayuh !!! Hunuskan segala kekuatan dengan DOA dan IKHTIAR yang tak kenal lelah dan jemu bersama BioSirih untuk merealisasikan IMPIAN MURNI KITA !!!

Sheikh Paiman Salleh, Pengarah Urusan BioSirih Cosmetics

Tiada ulasan:

Catat Ulasan