Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Selasa, 1 Februari 2011

Solat hajat disendakan UmnoBN

Sekarang apa macam? Bantuan atau Bala dari Allah?




Ramai penyokong-penyokong UMNO yang telah mentertawakan dan menempelak solat hajat yang telah diimamkan oleh TG Nik Aziz, kononnya bagi mereka doa TG Nik Aziz memohon bantuan Allah untuk memenangkan pihak yang benar telah dimakbulkan dan UMNO/BN telah menang di Tenang kerana mereka dipihak yang benar kononnya..

Dan ada sebuah blog penyokong UMNO yang telah mengucapkan terima kasih kepada TG Nik Aziz kerana solat hajat yang dijalankannya dua atau tiga hari sebelum hari pengundian di Tenang telah termakbul..


Solat hajat terakhir yang diimamkan oleh TG Nik Aziz sebelum hari pengundian ialah pada pukul 4 pagi di Masjid Jamek Labis bagi memohon kepada Allah supaya kemenangan berpihak kepada yang benar semasa pengundian PRK Tenang.

Banjir yang berlaku pada hari pengundian itu dikatakan telah menghalang pengundi-pengundi PR dari keluar mengundi kerana dikatakan pihak berkuasa hanya mengutamakan bangsa Melayu untuk dibawa ke pusat pengundian.

Dengan ramainya pengundi Melayu berjaya dibawa ke pusat pengundian hasilnya majoriti UMNO/BN meningkat.

Jika majority UMNO/BN meningkat dengan berlakunya banjir yang dikatakan bantuan dari Allah untuk pihak yang kononnya benar itu meskipun mempunyai rekod Mahkamah kerana telah melelong tanah milik orang lain tanpa pengetahuan tuan tanah itu.

Sekarang bagaimana pula.. adakah ianya bantuan dari Allah atau Bala dari Allah buat umatnya yang meredakan Hukum Islam diinjak-injak demi mempertahankan kuasa??

Nota : BN menang bukan kerana solat hajat memenangkan pihak yang benar, jangan perasan kononnya mereka dipihak yang benar, firaun pun pernah menang, amerika , israel pun sekarang menang tetapi apakah mereka di pihak yang benar.

Perjuangan nabi dan rasul memang selalu mengalami kekalahan tetapi itu di sisi manusia, hakikatnya ia adalah kemenangan di sisi Allah walaupun tercabut nyawa dari badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan