Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Rabu, 7 September 2011

Hidayah di angkasa

Sunita Williams: Angkasawati Masuk Islam Setelah Melihat Mekah Dan Madinah Dari Bulan




Sunita Williams adalah seorang angkasawan kelahiran Ohio (19 September 1965) dari keluarga berketurunan India-Slovenia. Berkahwin dengan Michael J. William, seorang Polis Federal di Oregon, USA. Sebagai angaksawati pertama India, dia memegang rekod perjalanan luar angkasa untuk wanita : berada diluar angkasa terlama (195 hari), dan berjalan di luar angkasa (29 jam, 17 minit).

Beliau melakukan ekspedisi pertamanya ke Bulan pada tarikh 02/07/2007,dan telah menemui satu keajaiban, di mana dia melihat ke bumi, dan nampak semua wajah bumi kelihatan sangat gelap (hitam), tetapi ada 2 tempat di bumi yang bersinar dan terlihat seperti berkilauan. Dia kagum melihat hal itu dan mereka ingin melihat lebih jelas dengan batuan teleskop dan mengetahui bahawa kedua tempat tersebut adalah Mekah & Madinah dan pada ketika di Bulan semua frequensi gagal kecuali mereka hanya boleh mendengarkan kumandang suara azan.


wallahualam
sumber Liputan 86


Sumber: 'Sunita Williams' Masuk Islam Setelah Melihat Mekah dan Madinah Dari Bulan ? Benarkah ? - Liputan 86
http://www.malaysiasensasi.net/2011/09/angkasawati-masuk-islam-setelah-melihat.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FeOMR+%28Malaysia+Sensasi%29

Tiada ulasan:

Catat Ulasan