Post Terbaik Blog

Pengikut ana

Khamis, 10 Mei 2012

Kira semula jumlah sebenar ahli Umno

Shah Alam: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menafikan dakwaan bahawa beliau masih merupakan ahli Umno di Pasir Tuntung seperti ditulis sebuah blog pro-Umno baru-baru ini.

Beliau sebaliknya berkata, Umno mungkin tidak mengemaskini keahlian di kawasan terbabit.

“Saya tidak tahu saya masih ahli. Pasir Tuntung itu alamat rumah mak saya. Boleh jadi Umno tidak kemaskini.

“Sepatutnya macam Keadilan (PKR), jika orang itu tukar (parti) maka mereka batalkan keahlian,” katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco di sini hari ini.

Menyentuh mengenai teguran Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah berhubung isu air, kerajaan negeri mendesak agar Kerajaan Persekutuan segera melaksanakan penstrukturan semula industri pembekalan air di negeri itu.

Abdul Khalid berkata, kerajaan negeri turut berharap agar Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Seri Peter Chin Fah Kui agar tidak berdolak dalih dan menggunakan kuasa untuk memastikan syarikat konsensi memberi persetujuan.

Komen berbagai
Hahaha...kesian UMNO, patutlah dia kata ahli 3 juta...rupanya ramai yang ahli Pakatan Rakyat.....hahaha
umngok umngok...kalau kata xcerdik mula nak marah....adoiila mg dasar umgok ni even ko kuar parti berjuta tahun pun name ko still ade dlm list...tu yg setiap mesyuarat umngok akan dtg la surat jemputan....kah kah kah lembap btl buat kerja rupenyer org2 umgok ni....ke korang nak claim selangor tue umgok yg pegang sb mb die org umgok.....kah kah kah lawak bodoh betul......
Memang betulpun UMNO tak batalkan ahlinya yang dah keluar parti dan yang dah join parti lain sebab databasenya nak tunjukkan gah ada 3.0 juta ahli.
Pemimpin2 sengalnya pula akan mendabik dada "wa..h kita ada 3.0 juta ahli".
Aku yang dah tulis surat letak jawatan sbg ketua pemuda cawangan beserta menarik diri sebagai ahli pada tahun 1998 dulu pun masih ada lagi nama dalam umnoo. Maklum la diorang kan bodoh, mana reti buat kerja
hahaha... pecah lobang akhirnya! maksudnya ahli2 umno yg masuk pkr sejak dulu pun masih dikira sebagai ahli umno ek

patut la ramai!! 3 juta tuh pun harusss termasuk yang dah meninggal 50 tahun lepas kot?!!

samdol la ahli jawatankuasa umno yg jaga bahagian nih! Agak2 la sikit nak nipu pun !

Aku satu keluarga dah 20 tahun keluar dari parti laknat tu, tapi nama2 kami masih terpampang dalam daftar ahli UMNO. Itu sebabnya bila ada mesyuarat cawangan yang datang boleh dikuira dengan jari, itu pun sebab ada disediakan makanan. Aku rasa ahli sebenar parti kotai tu dah tak sampai sejuta pun, itu pun termasuk ribu2 dalam kubur.
kah kah kah 3 juta!!...bila nak turun berhimpun 3 juta orang umngok?....bolehlah tunjuk dlm TV1,TV2,TV3,NTV9,8,7 termasuk media Utusek,
Berita Hairan, Kosmoke dll.
Bahalol punya umno.
nama aku pun ada dalam parti lahabau tu walaupun aku tak pernah masuk parti itu.Aku bekas ahli S46 dari situlah aku dimasukkannya.memang tipu adalah kerja wajib umno dalam semua aspek.
Aku tak rela nama ku digunakan umno dari Dunia Sampai Akhirat.
Ya!! Allah Kalahkanlah Umno dalam PRU ke13 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan